برای استفاده از مشاوره های روانشناسی ، کودک ، خانواده ، ازدواج و تمامی خدمات “سها کلینیک” برای افراد بی بضاعت یا کم بضاعت می توانید با شماره زیر در تماس باشید.

02166939154

 

پیش از تشکیل تیم سها کلینیک ، برهه‌ای در زندگی ما بود که نیاز به گوش‌های شنوا و همدل داشتیم. زمان‌هایی بود که قایق کوچک زندگی ‌ما نیز سرگردان در طوفان رنج پرسه می‌زد. رنج ما را از پا نینداخت، بلکه رسالتی مهم بر دوش‌مان نهاد. تجربه رنج به ما فهماند که گاهی چقدر به انسان‌های متخصص و همدل نیاز داریم. و چقدر دشوار است که این موهبت را به دلایل مالی از دست بدهیم.

بحران‌های اقتصادی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست. بنابراین، ما اعضای تیم سها کلینیک بر آن شدیم تا خدماتی کم هزینه را برای عزیزان نیازمند ( افراد بی بضاعت ) ارایه دهیم.

مشاوره برای افراد کم بضاعت و بی بضاعت
مشاوره برای افراد کم بضاعت و بی بضاعت

 

سها کلینیک به عنوان یکی از برترین کلینیک‌های روانشناسی و خانواده در تهران، مفتخر است اعلام کند که تمامی خدمات مشاوره و درمان را به صورت رایگان یا با کمترین هزینه برای افراد بی بضاعت یا کم بضاعت انجام دهد. باشد تا ما هم در این روزهای سخت در کنار هموطنان‌مان باشیم… هرچند اندک…

همیشه قدم‌های

“انسان‌های‌ مهربان”
گل‌ریزان است
به هر کجا می‌روند
عطر وجودشان
همه را لبریز از
“آرامش” می‌کند….

اثر قدم‌هایشان
نقش زیبای
“محبت” است
نقشی که هیچ
نیرویی نمی‌تواند‌
آن را محو کند…

کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره روانشناسی سها کلینیک برای افراد بی بضاعت

در کلینیک روانشناسی سها با بهره گیری از بروز ترین داده‌های علم روانشناسی و با دارا بودن کادری مجرب، دلسوز و در عین حال مرتب محلی امن برای بازگو کردن مشکلات است. مشاوران کلینیک سها بدون هیچ گونه قضاوتی به تمام مشکلات شما گوش می‌دهند. آنها به شما کمک می‌کنند تا حس خوبی به زندگی داشته باشید و از رنج‌هایتان به سمت روشنایی حرکت کنید.

کلینیک روانشناسی

021-66932737