درباره ما

کلینیک روانشناسی سها دارای مجوز رسمی نظام روانشناسی با هدف ارائه هر چه بهتر و گسترده تر خدمات مشاوره روانشناسی به هم میهنان گرامی چه در داخل و خارج از کشور، کار خود را آغاز نموده است.

ما در کلینیک روانشناسی سها با بهره‌مندی از حضور جمعی از مشاوران مجرب، اساتید سرشناس دانشگاه و درمانگران خبره مفتخر هستیم در خدمت رسانی به شما عزیزان آمادگی کامل خود را اعلام نماییم. قابل ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط درمانگران و متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی ارائه می‌گردد.

خدمات کلینیک روانشناسی سها شامل طیف گسترده ای از ارزیابی مشکلات روانشناسی، روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی و همچنین ارزیابی اختلالات شخصیتی و درمان و رسیدگی به آن، ارائه تخصصی مشاوره جنسی و سکس تراپی با جدیدترین متد روز با بالاترین کیفیت و پیگیری به صورت مشاوره حضوری، تلفنی و یا اینترنتی می‌باشد.

شما می‌توانید جهت دریافت خدمات کلینیک روانشناسی سها با ثبت درخواست و رزرو نوبت خود به صورت اینترنتی و یا تلفنی، در هر ساعت از شبانه روز اقدام نموده و ما را در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات یاری نمایید.

ارزیابی و درمان اختلالات

مشاوره روانشناسی

مشاوره جنسی و سکس تراپی

مشاوره خانواده، ازدواج و کودک

“خدمات ویژه سها کلینیک”

مشاوره برای افراد بی بضاعت

اعزام درمانگر

کلینیک روانشناسی تخصصی سها

    دیدگاه ما

    زندگی در دوران کنونی، با پیچیدگی، تنش و اضطراب های فراوانی همراه است. از این رو افراد بسیار زیادی در هنگام گیرافتادن در تنگناهای زندگی و فشارهای عصبی دچار معضلات مختلفی می‌شوند و تحت این فشار روانی دچار اختلال در تصمیم گیری خواهند شد. اینجاست که نیاز به مشاوره و یا درمان های روانشناسی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند، چرا که تصمیم گیری تحت این فشار روانی گاها می‌تواند عواقب بدتری را به دنبال داشته باشد.

    ماموریت ما

    تمام تلاش و کوشش ما بر آن است که با بهره‌مندی از تیم خبره و مجرب برای بهبود و کمک به هم وطنان عزیزمان در راستای سلامت روان بکوشیم تا جامعه‌ای سالم از دید سلامت روان داشته باشیم. همچنین در تلاشیم با ارائه خدمات آنلاین و تلفنی بتوانیم باعث از بین برداشتن فاصله‌ها شده تا شما عزیزان که در شهرهای دور و نزدیک نیاز به مشاوره روانشناسی دارید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانید از خدمات حوزه مشاوره روانشناسی بهره‌مند شوید.

    021-66932737