نقاط تحریک مردان در رابطه جنسی شامل چند ناحیه است که می‌تواند به افزایش لذت و هیجان کمک کند. در این مقاله این نقاط را بشناسید.

نقاط تحریک زنان : جاهایی که حدسش را هم نمی زنید !

نقاط تحریک مردان در سکس

نواحی زیر از نقاط حساس مردان در رابطه هستند. توجه داشته باشید که واکنش شریک عاطفی شما به لمس این نقاط بسیار مهم است. همچنین می‌توانید درباره ترجیحات و بخش‌های تجریک‌پذیر بدن آنها از خودشان سوال بپرسید.

مناطق حساس کمتر شناخته شده

  • پشت گردن
  • سینه‌ها و نوک سینه‌ها
  • داخل ران‌ها
  • پشت زانوها
  • کمر و پایین کمر

مناطق حساس آلت تناسلی مردانه

گلانس

گلانس از نقاط تحریک مردان است که به عنوان سر آلت شناخته می‌شود. به لطف تقریبا 4000 پایانه عصبی، این حساس‌ترین بخش آلت تناسلی است. با مالیدن آرام لب‌های خیس روی سر گوشتی و استفاده از نوک زبان در اطراف لبه‌های آن، شریک زندگی خود را اذیت کنید. در مرحله بعد، سر آلت را به داخل دهان خود ببرید و زبان خود را دور آن بچرخانید. با دست و روان‌کننده هم می‌توانید همین معجزه را انجام دهید!

فرنولوم

این قطعه کشسان پوست در قسمت زیرین سر آلت تناسلی است. جایی که شفت (shaft) به سر می‌رسد. این ناحیه بسیار حساس محرک اصلی ارگاسم است. برای دستیابی به آن، دست آغشته به روان‌کننده خود را به سمت بالا و پایین شفت بلغزانید و اجازه دهید انگشت شست شما فرنولوم را بچرخاند. با زبان نیز توجه ویژه‌ای به آن ناحیه داشته باشید.

پیش پوست

پیش پوست حاوی پایانه‌های عصبی زیادی است. نوازش آن می‌تواند لذت را برای افرادی که ختنه نشده‌اند، افزایش دهد.

کیسه بیضه و بیضه‌ها

کیسه بیضه پر از اعصاب فوق حساس است که آماده لذت بردن هستند. به آرامی آن‌ها را ماساژ دهید. با نشان دادن کمی عشق به رافه پرینه لذت را افزایش دهید. رافه پرینه خطی است که در مرکز کیسه بیضه قرار دارد. هنگام انجام سکس دهانی اجازه دهید زبان شما جادوی خود را روی این خط انجام دهد.

پرینه

این قسمت حساس پوستی از نقاط حساس مردان بین کیسه بیضه و مقعد قرار دارد. دست خود را زیر کیسه بیضه برده و آن را بمالید. یا در حین رابطه جنسی از پشت، دست خود را بین پاهای شریک خود ببرید. با استفاده از مفصل انگشت خود، فشار کمی وارد کرده و آن را به جلو و عقب حرکت دهید تا در هنگام انزال، به اوج لذت برسید.

پروستات

این غده به اندازه یک گردو در ریشه داخلی آلت تناسلی قرار دارد و می‌تواند منجر به انزال‌های قدرتمند و لذت‌بخش شود. شما فقط می‌توانید از طریق رابطه جنسی آنال به این نقطه دسترسی یابید. بنابراین استفاده از یک انگشت یا لرزاننده پروستات آغشته به روان‌کننده بهترین گزینه است. در همان زمان، آلت تناسلی را نوازش کنید یا مک بزنید تا لذت را به حداکثر برسانید.

سخن پایانی

در نهایت، شناخت و درک نقاط تحریک مردان می‌تواند به بهبود کیفیت روابط عاطفی و جنسی کمک شایانی کند. هر فرد منحصر به فرد است و واکنش‌های متفاوتی نسبت به تحریک در نواحی مختلف دارد. برقراری ارتباط صادقانه و آزمایش با یکدیگر می‌تواند به کشف لذت‌های جدید و تقویت پیوند عاطفی منجر شود. با توجه به این نکات، ایجاد فضایی امن و پذیرش برای ابراز احساسات و ترجیحات، کلید تجربه‌ای رضایت‌بخش و لذت‌آفرین در روابط است.

 

منبع

healthline

کلینیک روانشناسی سها٬ مرکز ارائه خدمات مشاوره روانشناسی٬ مشاوره آنلاین٬ مشاوره خانواده و مشاوره جنسی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]