معرفی مشاوره تلفنی سها کلینیک

مشاوره تلفنی روانشناسی یکی از راهکارهای بسیار مفید و کاربردی به منظور ارائه انواع خدمات روانشناسی به صورت اینترنتی و غیر حضوری است. بدون شک همه ی ما در زندگی با مسائل و مشکلات بسیاری مواجه شده ایم که سهل انگاری و نادیده گرفتن برخی از آن ها پیامدهای ناخوشایندی در پی خواهد داشت. گاهی اوقات نداشتن وقت و یا برخی مسائل دیگر می توانند در عدم مراجعه ما به روانشناس دخیل باشند. باید بگوییم امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی امکان بهره مندی از تمامی خدمات روانشناسی اعم از مشاوره روانشناسی ، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و … به صورت تلفنی و غیر حضوری امکان پذیر است. با بهره مندی از مشاوره تلفنی علاوه بر این که موجب صرفه جویی در وقت می شود می‌ تواند برای افرادی که از نظر روانی آمادگی حضور در جلسات مشاوره را ندارند و یا توانایی بازگو کردن مسائل و مشکلات خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی باشد. مشاوره تلفنی روانشناسی یکی از راهکارهایی است که با بهره مندی از آن می توانید مشاورات روانشناسی خود را به صورت تلفنی و بدون اتلاف وقت و هزینه بسیار زیادی دریافت کرده و مشکلات خود را برطرف سازید. با مراجعه و یا تماس با مرکز مشاوره سها کلینیک می توانید مشاورات خود را در هر زمینه ای و به صورت تخصصی دریافت کنید. سها کلینیک آماده ارائه انواع خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی برای شما عزیزان است، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به آدرس اینترنتی این مرکز مراجعه نمائید.

مشاوره تلفنی روانشناسی : 02166939154

مشاوره تلفنی روانشناسی ازدواج

در حال حاضر بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری فراوان، گسترش و همه گیری بیماری های مختلف مانند کرونا و آنفولانزا و یا عدم دسترسی به مشاوران و متخصصان حرفه ای در برخی از مناطق کشور، امکان بهره مندی از خدمات مشاوره ازدواج حضوری را ندارند. به همین خاطر بسیاری از مراکز مشاوره ای معتبر و با سابقه نظیر سها کلینیک اقدام به ارائه انواع خدمات روانشناسی به صورت تلفنی و غیر حضوری کرده اند. برخی از زوج ها به دلایل مختلفی از جمله احساس شرم و خجالت زدگی و یا معذب بودن نمی توانند در جلسات حضوری مشاوره ازدواج شرکت کنند. به همین خاطر به منظور راحتی خود می توانند از مشاوره تلفنی ازدواج استفاده کنند. در مشاوره تلفنی ازدواج، روانشناسان و مشاورانی که در این زمینه فعالیت دارند، تلاش می کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را درباره ویژگی های پایدار زوجین به دست آورده و از طریق آن میزان سازگاری آن ها را با همدیگر بسنجند. در جلسات مشاوره تلفنی ازدواج درباره مسائلی مانند نیازها عاطفی، جنسی، میزان تفاهم و اشتراکات مذهبی، سبک زندگی زوجین، تمایل به بچه دار شدن و موارد بسیار دیگری مطرح خواهد شد. با بررسی این موارد زن و مرد می توانند آزادانه و بدون هیچ نگرانی در مورد مسائل و دیدگاه های مختلف با یکدیگر صحبت کرده و تصمیم درستی بگیرند. با این تفاسیر مشاوره تلفنی ازدواج از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با مشاوره ازدواج حضوری نخواهد داشت. با استفاده از مشاوره تلفنی ازدواج علاوه بر موارد فوق می توانید در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی کنید. با مراجعه به وبسایت اینترنتی سها کلینیک می توانید به انتخاب خود از خدمات مشاوره ای این مرکز به صورت تلفنی و یا حضوری بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی روانشناسی خانواده

با تشکیل خانواده به مرور زمان بسیاری از مشکلات و اختلافات خانوادگی خود را نشان خواهند داد. برخی از مسائلی مانند اختلافات بین زن و مرد یکی از مهمترین و شایع ترین آن هاست که منجر به بروز بسیاری از مشکلات دیگر در خانواده می شود. به همین خاطر آگاه بودن از این مشکلات و نحوه حل آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با حل این مشکلات می توان با بهبود مهارت های ارتباطی، ارتباطات بین زن و مرد و سایر اعضای خانواده را بهبود بخشید. مشاور خانواده یکی از افرادی است که می تواند کمک های بسیاری فراوانی در این زمینه به زوجین و خانواده ها ارائه دهد. برخی از خانواده ها به دلیل پاره ای از مشکلات نظیر نداشتن وقت کافی، قادر به حضور در جلسات حضوری مشاوره خانواده نیستند، به همین خاطر امروزه از مشاوره تلفنی خانواده استفاده می کنند. با بهره مندی از مشاوره تلفنی خانواده علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، احساس راحت تری به خانواده و اعضای آن القا می کند. یافتن یک مشاور خانواده مجرب و متعهد کاری دشوار بوده و گاهی هزینه های بسیاری را بر خانواده ها تحمیل می کند، از این رو ما به شما سها کلینیک را پیشنهاد می کنیم. سها کلینیک یکی از تخصصی ترین و برترین کلینیک های روانشناسی در تهران است که با بهره مندی از کادری مجرب و متعهد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مشاوره تلفنی روانشناسی: 02166939154

 

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی روانشناسی

امروزه با افزایش مشغله ها و گرفتاری ها، مشاوره تلفنی روانشناسی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. با بهره مندی از مشاوره تلفنی روانشناسی در کنار صرفه جویی در وقت و هزینه های خود می توانید از خدمات مشاوره ای بهترین و تخصصی ترین مشاوران و روانشناسان استفاده کنید. مشاوره تلفنی روانشناسی باید توسط روانشناسان و یا مشاورانی که در این زمینه فعالیت دارند انجام شود، به همین خاطر باید نسبت به انتخاب کلینیک و یا افرادی که قصد گرفتن مشاوره از آن ها را دارید محتاط باشید. مشاوره تلفنی روانشناسی به افراد کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن با مشکلات و مسائل کوچک و بزرگ زندگی خود برخورد کرده و شرایط روحی و روانی خود را بهبود بخشند. به همین دلیل افرادی که از مشاوره تلفنی روانشناسی برای حل مسائل و مشکلات خود بهره می برند می توانند یک زندگی آرام و بدون دغدغه را تجربه کنند. مشاوره تلفنی دارای مزیت های بسیاری از جمله بهبود خلق و خوی فردی و جلوگیری از برخی بیماری های روانی مانند افسردگی، کاهش وسواس های فکری، یافتن هدف و انگیزه برای ادامه زندگی، بهبود روابط خانوادگی، بهبود روابط زناشویی، تقویت روحیه کار تیمی و در نتیجه بهبود ارتباطات شغلی، آموزش تربیت فرزندان و همچنین بهبود روابط بین اعضای خانواده، آموزش مهارت های اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس، کاهش برخی بیماری های جسمی و … اشاره کرد.

مشاوره تلفنی روانشناسی : 02166939154

 

در باکس پرسش و پاسخ در انتهای این صفحه می توانید سوالات خود را با درمانگران مجموعه “سها کلینیک” در میان بگذارید و در کمترین زمان ممکن جواب سوالات خود را توسط درمانگران و پزشکان متخصص دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =

021-66932737